Fb. In. Tw.
/ΥΓΕΙΑ /ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΡΕΑΣ ΜΑΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΕΙ! Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΡΕΑΣ ΜΑΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΕΙ! Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

Views 205

Και ήρθε η πρώτη Παγκοσμίως Επιστημονική Μελέτη σε ανθρώπους, που επικεντρώθηκε στη δίαιτα ζωικών πρωτεϊνών, για να επιβεβαιώσει μια ακόμη φορά τον πρόγονό μας Κλεόβουλο και το «Μέτρον άριστον», στο οποίο επέμενε.
Δεινοί κρεατοφάγοι συνδέονται πλέον με χρόνιες παθήσεις, καρκίνους, καρδιακά νοσήματα, ενώ φεύγουν πιο γρήγορα, από τον μάταιο ετούτο κόσμο.

Αυγά, ψάρι, κόκκινο κρέας και κοτόπουλο, περιέχουν θειούχα αμινοξέα όπως λένε οι επιστήμονες, συγγραφείς αυτής της έρευνας (INFO).
Αυτές οι ενώσεις βοηθούν τον μεταβολισμό, προστατεύουν τα κύτταρα από βλάβες, ρυθμίζουν τις ορμόνες και τους νευροδιαβιβαστές, ενώ κρατούν το ήπαρ μας υγιές, ΥΠΟ ΕΝΑΝ ΟΡΟ. Να καταναλώνονται σε συνιστώμενα επίπεδα. Κι αυτό το πετυχαίνει κανείς όταν τις μοιράζει στην εβδομαδιαία του διατροφή.
Τι γίνεται ας πούμε εάν κάποιος επιμένει να κάνει «πάρτι» κρεάτων καθημερινά;
Πολύ απλά ο οργανισμός του δηλητηριάζεται!

“ Τι γινεται ας πουμε εαν καποιος επιμενει να κανει «παρτι» κρεατων καθημερινα;
Πολυ απλα ο οργανισμος του δηλητηριαζεται!”

Αρκεί να γνωρίζουμε ότι από μόνο του το σώμα μας παράγει ένα θειούχο αμινοξύ, την Μεθειονίνη ώστε να καλύψει τις ανάγκες του. Τρώγοντας συχνά ζωική πρωτείνη, έρχεται να προστεθεί και η Κυστεΐνη, που αποτελεί το δεύτερο θειούχο αμινοξύ.
Αυτή η εκρηκτική υπερβολή θειούχων αμινοξέων στον οργανισμό, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στο νοσοκομείο.
Στη μελέτη συμμετείχαν περίπου 12.000 άτομα που καταναλώνουν σε καθημερινή βάση ποσότητες ζωικών πρωτεϊνών.

ΜΙΑ ΕΞΑΕΤΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 12.000 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ

Οι συμμετέχοντες εντάχθηκαν σε αυτό το τακτικό πρόγραμμα μέτρησης της χοληστερόλης, της ινσουλίνης και της γλυκόζης στο αίμα τους, από το 1988 έως το 1994 . Φυσικά το ρόλο τους στην πολύπλοκη αυτή εξίσωση, έπαιξαν και άλλες μεταβλητές, όπως το σωματικό βάρος, η φυλή και το φύλο.
Διαπιστώθηκε, ότι διατροφή υψηλή σε θειούχα αμινοξέα, κάνει τη χοληστερόλη να χτυπάει «κόκκινο» δημιουργεί αντίσταση στην ινσουλίνη και υψηλή γλυκόζη αίματος. Καρδιομεταβολικές ασθένειες, εγκεφαλικά επεισόδια, διαβήτης και ηπατοπάθειες, «περιμένουν» στην γωνία.

“ Μoνο 15mg θειουχων αμινοξεων ανα κιλο σωματικου βαρους την ημερα, λενε οι Αμερικανοι ερευνητες! ”

Μόνο 15mg αμινοξέων θείου ανά κιλό σωματικού βάρους την ημέρα, λένε οι Αμερικανοί ερευνητές!
Πως το μετράμε όμως αυτό? Λίγο δύσκολο.
Η πιο ασφαλής μέθοδος, λένε, είναι να επιλέγουμε για την καθημερινή μας διατροφή, πρωτεΐνες με μικρό ποσοστό σε θειούχα αμινοξέα, ώστε να μην προκαλούμε κορεσμό στον οργανισμό μας. Κι αυτό το πετυχαίνουμε μόνο με τις φυτικές πρωτεΐνες.
Προιόντα ολικής αλέσεως, φασόλια, φακές, ξηροί καρποί και σπόροι, ανεβαίνουν σκαλί στη διατροφική πυραμίδα, για να αφήσουν το κρέας πίσω και καταϊδρωμένο…

Ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με σιγουριά τι γίνεται με τους ανήλικους. Το σώμα τους αναπτύσσεται και συνεπώς έχει διαφορετικές διατροφικές ανάγκες. Είναι σοφό να μειώσουν ή και να αφαιρέσουν το κρέας από τη διατροφή τους;
Επίσης η μέτρηση δυο αμινοξέων στον οργανισμό δεν απαντά ταυτόχρονα και στις ανάγκες του σε άλλα συστατικά που λαμβάνει από το κρέας.
Οπότε, ίσως καλύτερα να επιστρέψουμε στον Κλεόβουλο και στο μέτρο του, μέχρι τουλάχιστον να έχουμε μια πιο αναλυτική απόδοση δεδομένων, αυτής αλλά και άλλων ερευνών που θα ακολουθήσουν.

info

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο : The Lancet